متن ترانه لیلای من کو از حمید حامی به همراه موزیک ویدیو:

متن آهنگ لیلای من کو

کو آشنای، شب های من کو؟ دیروزِ من کو؟ فردای من کو؟
شهزاده ی من، رؤیای من کو؟ کو هم قبیـله؟ لیلای من کو؟


وقتی نوشتم، عاشق ترینم، گفتی نمی خوام تو رو ببینم
برات نوشتم، یه بی قرارم، با خنده گفتی، دوست ندارم


رو بغضِ ابرا، نامه نوشتم، قلبمو مهرِ نامه گذاشتم
با تو می گیره ترانه هام جون
وقتی نباشی، می میره مجنون


کو آشنای، شب های من کو؟ دیروزِ من کو؟ فردای من کو؟
شهزاده ی من، رؤیای من کو؟ کو هم قبیله؟ لیلای من کو؟

 

چند روزه بارون داره می باره، بوی شکستن برام میاره
میگه غزل پوش تو رو نمیخواد
لیلای خوابــت، دیگه نمیاد


کو آشنای شب های من، کو؟ دیروزِ من کو؟ فردای من کو؟
شهزاده ی من، رؤیای من کو؟ کـو هم قبیـله؟ لیلای من کو؟


رو بغضِ ابرا، نامه نوشتم، قلبمو مهرِ نامه گذاشتم
با تو می گیره ترانه هام، جون
وقتی نباشی، می میره مجنون
کو آشنای، شب های من کو؟ وقتی نباشی... فردای من کو؟

موزیک ویدیو آهنگ لیلای من کو